Hem > Dagbok > SD Partille

SD Partille

Ikväll har jag varit med och startat lokalavdelningen i Partille.

Det har varit mycket mailande, skickandes kallelser i flera omgångar och mycket prat i telefon med främmande människor, men nu har då äntligen medlemmarna i Partille en egen lokalavdelning att vända sig till. Jag tar åt mig lite extra ära här, eftersom det var jag som satte igång arbetet med ett ”SD Partille”.

Oväntat stort intresse får jag säga, och en bra uppslutning på detta första årsmöte i Partille. Det är kvällar som den här som ger allt arbete man lägger ned ett värde, och en klapp på axeln för det man står för, arbetar för och det engagemang man ger och givit partiet under de senaste 12 åren! Trevligt folk och nya bekanstskaper jag är övertygad om att jag kommer träffa fler gånger.

Kvällar som denna -och de senaste opinionssiffrorna- gör det jätteroligt att vara Sverigedemokrat!

”Grattis Partille, nu har vi kommit till er stad…”

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

