Hem > Uncategorized > 4 dec

4 dec

”Kära dagbok…”

Idag har vi tapetserat det sista på övervåningen, och hualigen vad högt det känns nu att stå på ”kanten” och sträcka sig ut för att få tapeten på plats. Frugan såg mer oberörd ut än jag. Men nu är väggarna klara!

Gjorde oss efter det i ordning och åkte till Alingsås för att handla mat och snacks för lördagen (imorgon) då vi har lite fest här hemma för min födelsedag. Kommer vara en brokig skara människor, som i vanlig ordning inte känner varandra inbördes. Kan bli hur kul som helst…

Har också suttit och uppdaterat min flik ovan ”Om mig”, och börjat lägga in mina politiska åsikter. Tråkigt jobb när man sitter vid en dator som hoppar över tangentnedslag när den är varm. Men det tar sig, och jag kommer nog inte bli färdig på länge. Skriver ju fritt från hjärtat, minns ni?

Kategorier:Uncategorized
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

