Hem > Dagbok > 10 dec

10 dec

Idag har jag varit lite duktig och röjt runt bland alla papper, och fått bättre ordning på dom. Det behövdes.

Mitt i allt papperstrasslande ringde arbetsförmedlingen och vill ha dit mig nästan på studs för att skriva på ett par papper. Och efter det vart jag anmäld till ett informationsmöte för en bussförarutbildning -i mars! Och efter mötet i mars är det ändå inte säkert att man kommer med. Snacka om att kvarnarna maler långsamt!

Kvällen bjöd på en fika hos ett par nya bekanta, och det var trevligt. Väl hemma fick jag sätta mig och fila på ett genmäle till en insändare i Lerumstidningen av en man under pseudonym som hävde ur sig massa dumheter och lögner i vanlig ordning. Ni kan ju följa länken och läsa själva förresten. Kan du något om vår politik ser du ju själv hur löljigt låg nivå man sjunker till för att misskreditera oss.

 http://www.lerumstidning.se/lv_visa.asp?id=11373&sidnamn=LERUMSVENTILEN 

Hoppas att få in min insändare och genmäle i oavkortad form. Men vi får se…

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

