Hem > Dagbok > Gjort idag?

Gjort idag?

Efter att ha suttit vid datorn i förmiddags och planerat och funderat lite på arbetet i partiet och alla årsmöten som nu tycks ligga på mitt bord, så åkte Jannicke och jag till gymmet och tränade lite. Jag säger lite, för vi tränade igår också, och ville inte träna för hårt.

Efter det gick turen till Mölnlycke och till Härryda kommunhus för att boka lokal för deras första och konstituerande årsmöte jag skall hjälpa dom med, så de äntligen får en officiell styrelse och blir självgående. Ett mycket trevligt mottagande hos dom får jag säga, och jag var ju helt främmande för dom. Gick en rundvandring med vaktmästaren i huset för att kika på möteslokalerna, och fick ett bra intryck av honom. Nu får jag se till att inte glömma kallelserna till Härrydamedlemmarna bara.

På väg tillbaka åkte vi förbi köpcentrat Allum i Partille för att käka lite skräpmat på MAX. Innan vi kom så långt så blev det impulsköp till barnen på H&M. Fick även passat på att söka ett jobb på Teknikmagasinet, så var det gjort.

Dagen var inte slut där, utan det blev en tur till Lerums kommunhus på väg hem så jag fick en lokal bokad till distriktets årsmöte också. Sen var vi bra trötta efter träning, mat och bilåkande, så efter det åkte vi bara hem och satte oss i soffan, och som du märker, sitter jag nu här på ”bloggen” och skriver lite…

Kvällen bjuder på film och godis. Det skall bli mysigt.

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

