Hem > Dagbok > Listor och annat

Listor och annat

Har idag fått ytterligare ett namn till vår lista till kommunvalsedeln i Lerum. Det är nu uppe i fler än jag vågat hoppas på, och jag kan bara konstatera att det går bra för oss! Vore jätteroligt med ett namn till, men det skulle bara vara för att ”showa” för de andra kommunföreningarna som inte har så många namn…

Annars har jag idag haft telefonen klistrad vid örat mest hela dagen och pratat nomineringar, listor, årsmötesplaneringar, kommun- och distriktsstyrelser, kandidater och även lite väder och vind.

Det börjar viskas om att man kommer att återanställa på Volvo igen, men som det ser ut just nu vet jag inte hur jag skulle ha tid med det. Att vara ”fritidspolitiker” så här i början av ett valår -i ett parti som expanderar så mycket som vi gör nu- ser ut att bli ett heltidsarbete, ett oavlönat sådant såklart. Längtar faktiskt till april, då kalendern äntligen börjar tunnas ut lite. Nu är det möte, möte och möte mest hela februari och mars -dagtid som kvällstid!

Med ett arbete nu, hade jag varit tvungen att be om ledighet i tid och otid. Får se om Volvo hör av sig…

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

