Hem > Dagbok > Idag har jag varit duktig…

Idag har jag varit duktig…

…och fått gjort en massa. Partigrejer då.

Jag har skrivit fyra olika kallelser och två olika dagordningar. Skrivit ut dessa och slickat igen i kuvert, med frimärken och stämplar, uppdaterat en hemsida i partiet, ringt runt till medlemmar för att se vad det finns för intresse för att ställa upp i styrelser och i val.

Vad kallelserna gäller så har jag ganska höga krav på mig själv, att allt skall vara rättstavat, informativt och snyggt, så de tog ett tag att göra… -För att inte snacka om hand skriva adresser på alla kuvert för hand. Skrivkramp. Fick lite hjälp av frugan med att vika papper en stund dock.

Detta mina damer och herrar tog halva dagen, och nu ikväll har frugan och jag varit iväg på på söndagsutflykt till Lerum och dansat bugg. Det är något hon försökt få med mig på i tio år, och nu när jag till slut gav med mig upptäckte jag ju hur vansinnigt roligt det är!

Det får räcka så… Godnatt!

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

