Hem > Dagbok > Årsmöten

Årsmöten

Ja, det är som sagt årsmöten nu, högt och lågt.

Vårt egna årsmöte i Lerum har vi redan klarat av, men nu till helgen är det årsmöte med distriktet, och jag sitter som bäst och försöker knåpa ihop en bra powerpoint för första gången i mitt liv. Men det reder sig som man säger…

Det förväntas ju komma MYCKET snö i helgen, och smhi har ju gått ut med en ”klass 1” varning vad det nu innebär, men jag hoppas att det skall komma NÅGON på mötet, så jag kan få visa mina nyvunna färdigheter i powerpoint.

Återkommer på bloggen i helgen, men just nu är jag koncentrerad på att få i ordning allt till mötet, och undrar någon vart jag är så… …är jag djupt försjunken bakom dataskärmen.

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

