Hem > Dagbok > 28 feb

28 feb

Ja du ”käre läsare”; det har inte hänt mycket på denna sidan på några dagar, men det är just för att det hänt desto mer i mitt liv:

Jag har skottat snö från tak, och varit en ”snöängel” som de så vackert kallade det i tidningarna. Så snöromantiskt kan jag ju inte påstå att det var förstås. Jag har slagit mig, fått en enorm träningsvärk, och hade stora svårigheter att nå ner till mina skor igår…

Apropå igår, så var jag inbjuden till Skövde att vara deras mötesordförande på distriktsårsmötet för Skaraborgsdistriktet. Det var en lång och tråkig väg att köra mellan Lerums kommun och Skövde, och mötet var det snabbaste och smärtfriaste jag varit med om. Trevligt såklart att det rådde sådan enighet, och att alla tycktes dra åt samma håll, men hade jag nu åkt så långt för detta, kunde de ju åtminstone ”kittlat” mig lite när jag ändå satt där.

Ett trevligt möte var det, och fika tackar jag ju som bekant inte nej till…

Igår kväll gick vi ut på ett ”barhäng” på ”mothers freak’s” mc-klubb och tog några öl, och tjingsade på några kända ansikten. Susann i klubben var chaufför även denna gång, och nu känner jag att det får bli min tur nästa gång.

Idag är man lite halvseg, och jag har egentligen inte fått vila kroppen och slappa på fyra-fem dagar, så fram till buggkursen senare ikväll, skall jag bara just… …slappa.

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

