Hem > Dagbok > Kungälvs mandatstöd

Kungälvs mandatstöd

Av er som har mig som vän på facebook vet ju att jag blev väckt av tv4 imorse, och ställd ett par frågor om mandatstödet i Kungälv, som de nu betalar ut trots en ”tom stol”.

Att bli väckt tidigt och konfronterad av en journalist från tv4 är inget jag kommer låta mig överraskas av en gång till. Jag gjorde mig ju inte ur min bästa dager när jag sömndrucken skulle svara på frågor -som timmen senare skulle ut i etern- samtidigt som jag försökte komma på vilken dag det var, liggandes i sängen med mobiltelefonen mot örat.

Livet som arbetslös har ju gjort mig en smula (mycket) bortskämd med att kunna sova på morgnarna. Skulle jag mot förmodan bli uppringd och bedd om en intervju tidigt på morgonen igen, så kommer jag be om tio minuter så jag hinner sätta på en kopp kaffe först i alla fall…

Du som känner mig vet att jag kan vara ganska ”snabb i käften” om jag behöver, och detta liknar ju inte mig.

Bedöm själv:

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/goteborg?videoId=1.1551041

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

