Hem > Dagbok > dagbok 19/3

dagbok 19/3

Idag började jag dagen med ett fikabesök av en kompis till oss, för att därefter åka till gymmet och ”pumpa” lite.

Då det händer mycket i partiet nu, och aktivismen är större än någonsin, satte Boris och jag oss ned och författade ett ”pressmeddelande” till Lerums Tidning angående den lokala valsedeln. Den åkte jag sen lämnade in på tidningen i Lerum. Skall bli kul att se om den kommer med, och om den är nedkortad…

Vi har under två val bara ställt upp med två namn, men som det ser ut just nu har vi minst tio namn till årets val i höst! Våran expansion i partiet över hela Sverige -och i Lerum- och min interna befordran, gör det jättekul att jobba för partiet just nu.

Väl hemma igen hann jag bara kolla lite mail innan vårt Norgebesök för helgen dök upp. Så just nu är det fullt upp hemma med barn i alla åldrar…

Kategorier:Dagbok
  1. kavlitub
    05 april 2010 kl. 20:53

    men kan ni inte hitta ett nämre gymm som ni inte behöer åka bil till? Ni som har så lite pengar o allt

    • 05 april 2010 kl. 22:02

      Finns inget närmare…
      (Vem är du?)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

