Hem > Dagbok > Inför konferensen…

Inför konferensen…

Idag får träningen stryka på foten, jag har alldeles för mycket att stå i på webben.

Så här dagen innan vi åker till valkonferensen bombarderas jag av mail som ventilerar åsikter inför riksmötet. Så sent som idag fick jag ett namn till som vill stå på listan för SD i Lerum också. Kul! Om jag jobbat hade jag inte haft tid till hälften av det jag känner att behöver få gjort. I maj är sötebrödsdagarna över, då tar Volvo all min energi igen.

Jag hoppas inte medlemmarna, styrelsen och riksorganisationen tror att jag kan jobba med politiken som innan sedan när jag börjat på volvo igen, för då kommer jag falla som en fura igen i hallen efter arbetsdagen som jag gjorde innan. Det kommer antagligen bli till att arbeta på semestern om det erbjuds. Måste ju tänka på inkomster och familjen först.

I helgen kommer Jannicke och jag få ett ”vardagsbreak” och skall snacka politik mest hela helgen på konferensen. Detta tycker vi båda är jättekul, och samtidigt får vi umgås med massa människor med samma intresse. Kvällen kommer väl bjuda på några öl i ”goda vänners sällskap”, så vi skall nog komma hem nöjda och glada.

Lerum Tidning publicerade vårt ”pressmeddelande” i stora drag, nästan i sin helhet, men uppdelat på två ställen i tidningen. Det gör ju inget, då får vi ju blickfånget på två ställen i tidningen…

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

