Hem > Dagbok > Dagen före konferensen

Dagen före konferensen

Gick upp med tuppen långt innan väckarklockan skulle ringa, och satte mig vid datorn som vanligt.

Fick en faslig lust att börja redigera mina epostlistor och satte mig att börja pilla med det, vid sidan om facebook som helt tagit över mitt liv.

Om en timme bär det iväg till Stockholm och valkonferensen. Den som kikar in här någon gång under helgen kommer förhoppningsvis kunna läsa om hur det går för oss. Men det sänds ju tydligen på svt24 i direktsändning om jag inte är felinformerad…

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

