Hem > Dagbok > ”En annan tur”

”En annan tur”

Idag var tanken att frugan och jag skulle ge oss ut på vägarna och gästa en årligen återkommande mc-tur.

Den mc-klubben som anordnar denna är min gamla klubb jag var med i; Göteborgs Prima, och den turen hade jag sett fram emot. Men, man kan inte alltid få som man vill, och hojarna var inte uttagna för säsongen, och stod bakom massa ”brôte” i garaget, med tre bilar ståendes utanför garaget som hade behövt flyttas på.

Att flytta bilarna, röja undan i garaget och plocka ut och göra i ordning hojarna för turen kändes som ett allt för stort projekt på morgonkvisten. Det skulle jag ha gjort innan, så dom stod startklara när vi vaknade.

Jaja, det kommer fler tillfällen att lufta motorcyklarna snart hoppas jag.

Klubben jag pratade om är: http://www.gbgprima.com

Kategorier:Dagbok
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

