Hem > Dagbok > Dagbok 17/4

Dagbok 17/4

Idag vill jag bara skriva några korta rader om vad jag skall göra idag.

Är det en speciell dag då undrar du? -Nej, bara en dagboksanteckning.

De stora händelserna idag, denna gråa, trista och blåsiga lördag är:

Åka till Peo i Ulricehamns kommun och hämta 120.000 reklamblad. Så de av er som berörs av det, vet nu då att jag till kvällen har det hemma. Sedan skall jag i eftermiddag gå på en klassåterträff med mina gamla klasskompisar från högstadiet. ”Barabamba” heter företaget som låter oss träffas till en dyr peng i deras regi. Varför anordnar man inte klassåterträffar själva längre. Är inte det roligare egentligen, än att låta ett företag göra ett kommersiellt jippo av det i vinstsyfte bara?

Vad tycker du?

Kategorier:Dagbok
  1. 17 april 2010 kl. 22:36

    vi är för lata (eller bekväma, som jag hellre uttrycker det…)

  2. 18 april 2010 kl. 12:13

    Så är det nog Ylva, men det vore kul med ett ”eget” initiativ av någon…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

