Hem > Dagbok, Funderingar > Trafikskolan

Trafikskolan

Sådär!
Då har jag äntligen gjort slag i saken och fortsätter med mitt busskort.
På dagarna åker jag med trafikskolans buss, och insuper all kunskap och visdom jag kan.
”Man lär så länge man lever” finns det ju ett talesätt som lyder, och det gäller i allra högsta grad trafik och trafikfrågor.
Kul är det i alla fall, och nu sjutton skall jag se till att få mitt körkort så jag kan börja jobba.
Jag umgås med mer eller mindre logiska och förnuftiga människor, men ett är säkert -vi har inte en tråkig stund i bussen. Det händer alltid något hela tiden!
Har lite svårt att ta telefonen nu på dagarna, och vi måste ha mobilerna på ”ljudlös”.
Vill du mig något på vardagarna så kanske du får ha lite tålamod…

Kategorier:Dagbok, Funderingar
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

