Hem > Politik > Valrörelse

Valrörelse

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta. Vi hade en aktivitetsdag i Lerum.
Aron, Alexander och Ingrid hade bokbord på gymnasiet.
(De SDU’are som var inplanerade att medverka uteblev, och Alexander och Ingrid ställde upp som sällskap istället…)
Boris, Maila, Bo och jag delade ut tidningar till Gråbobor under tiden.
På eftermiddagen strålade Maila och Aron ihop och fortsatte dela ut tidningar, varpå Boris och jag snickrade skyltar som Boris köpt in materialet till.
En upptagen dag idag alltså.
I sittande stund känner jag hur promenaderna och solen tagit på krafterna, och jag är helt färdig.

Morgondagen bjuder på en dag i rätten, och då skall jag få vila kroppen i alla fall.
-Då är det de små grå som skall få jobba istället…

Kategorier:Politik
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

