Hem > Politik > Valresultatet i omvalet till regionen

Valresultatet i omvalet till regionen

För min egen del betyder det att jag sitter kvar i regionen, och det var det aldrig egentligen någon tvekan om.
Min valkrets ”Norra Älvsborg” tog dessutom ett mandat till, så vi gick ju framåt, precis som vi trodde att vi skulle göra.
Några tio mandat i regionen blev det inte, men väl nio, och det få vi vara nöjda med.

I höstas blev jag personvald, men det räckte inte rösterna till denna gången. Inte desto mindre sitter jag kvar i tre år till.
Jag tackar er så mycket för de personkryss jag ändå fick, och alla andra som röstade på oss i valet.
Jättetack för förtroendet!

Kategorier:Politik
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

